Click AICI pentru Inscriere Gratuita NeoBux

Administrarea contului NEOBUX

Am vazut cel mai rau management al conturilor din istoria Neobux.
Unde am vazut? Pretutindeni.

Deci, chiar daca iti place sau nu, sunt aici pentru a te invata despre managementul contului.
In prima lectie, vom invata cum sa reciclam.

Deci, ia un scaun, o cana de cafea si citeste mai departe…

Reciclarea: Aceasta este cea mai puternica unealta care o ai pentu a-ti spori castigurile.
Este atat de puternica încât este complet abuzivă.

Sa incepem cu povestea din spatele procesului de reciclare...
Oricand reciclezi un referal, primesti unul nou. Nicio surpriza aici.
Referalul care a fost concediat nu este aruncat la lei. Dupa 15 zile de la reciclare, daca activitatea lui revine, conform regulei generale de „15 clikuri in 5 zile”, acel utilizator merge inapoi in sistemul de inchiriere si poate fi inchiriat sau schimbat de alt user din nou.
Analiza mea in profunzime arata ca 61% din referalii reciclati sunt intr-adevar utilizatori buni, dupa cele 15 zile.
Asta arata clar ca multi utilizatori sunt reciclati nebuneste.

Sunt multe tipologii de oameni in lume si da, ca in Arca lu Noe, avem cate o pereche din fiecare specie.

Avem clickerul „excelent”: Un bun si muncitor utilizator care cu religiozitate, niciodata nu rateaza o zi de clickuri. Acestia sunt greu de gasit, mai ales atunci cand ei nu au referali pentru care sa munceasca.

Avem clikckerii “odata ca niciodata”: Putem cu usurinta sa-i impartim in doua grupuri: Cei care dau click in fiecare zi (fie pentru ca acestia fac click de doua ori pe zi ori pentru ca partajeaza conturi) si cei care fac click pe jumatate din reclamele disponibile (deasemenea partajarea de conturi intervine deoarece multe activitati zilnice, oamenii le fac cu prietenii si familia).

Avem clikerii “nici-niciodata” : Acestia sunt cei amuzanti. Ei se inregistreaza, dar fie niciodata nu se logheaza ori se logheaza dar nu fac click niciodata. Acestia cel mai adesea vin din schimburi de referali (referral's exchange) si sunt aici doar pentru a se uita la culorile dragute si nostime.

Avem clickerii “click si am obosit”: Acestia fac click in prima/ele zi/le si apoi, dintr-o data, obosesc. De obicei, nu este vorba de luxatia incheiturii manii sau de un mouse defect ci doar deceptia de a vedea doar 1 cent per click. Tata le da intodeauna mai mult ca alocatie.

Avem clickerii “eu am nevasta/soacra/catelul/seful in spate”: Acestia sunt oamenii buni care ii vezi dimineata pe strada grabindu-se la servici si care vin acasa tarziu in noapte. Ei incearca sa faca click dar nu reusesc pentru ca uneori intervine ceva mult mai important de facut.

Avem clickerii “nebuni”: Acestia sunt clasificati ca indivizi cu comportament divers … nu vei sti niciodata ce urmeaza sa faca.

Asadar, dupa aceasta mini clasificare, vei vedea ca fiecare are propria lui viata si ambitii.
Avem sute de utilizatori zilnic care solicita sa le redeschidem conturile care au fost suspendate din cauza inactivitatii mai mari de 30 de zile. Pe langa uzuala scuza ca au fost internati in spital, cea de a doua scuza este intotdeauna “am fost inselat in PTC-ul 195782 sau in PTC-ul 840932”.
Asta inseamna ca un rau clikcer sau un utilizator inactiv poate deveni unul excelent sau uneori este doar invers.

Asta ma conduce catre administrarea contului in sine.
Cei mai multi utilizatori recicleaza referali ca si cum sunt parte din aceeasi religie sau echipa de fotbal.
Crede-mă, nu sunt!
Nu exista o strategie care „merge pentru toti”.
Nu exista o solutie universala pentru misterul managementului corect.
Dar exista ceva ce poti face in contul tau, ceva ce faci zilnic in multe situatii: judeca!
Te plimbi pe strada si vezi oameni, corect?Chiar daca iti plac sau nu, ii judeci. Dar pana ajungi sa ii cunosti, ii judeci dupa stereotipuri. Ii imparti dupa sex, greutate, culoarea parului, etc.
De cate ori ai clasificat pe cineva ca rau si ai ajuns sa fii prietenul lui si sa te bucuri de compania lui?

Referalii sunt si ei oameni... si majoritatea dintre voi continuati sa faceti aceleasi greseli iar si iar, la fel ca in viata reala.
Cunoaste-ti referalii mai bine. Incearca sa-ti imaginezi pe fiecare ca o persoana si analizeaza-i comportamentul. Asta te va face sa intelegi daca ei doar se joaca pe aici ori chiar vor sa fie utilizatori buni, dar nu pot.
Unul cate unul, va fi greu pentu cei cu multi referali… nu am spus niciodata ca va fi usor.
Sa fii seful unei firme cu 3 oameni este un pic mai usor decat sa fii seful unei intreprinderi multinationale cu mii de muncitori. Cu cat ai mai multi, cu atat vei munci mai mult.

Si acum, sa aruncam o privire la reciclarea gratuita.
Este buna, nu? Gratuit este intotdeauna placut.
Dar aici, gratuitatea de poate costa… mult!
Multi utilizatori folosesc aceasta reciclare gratuita ca o cale de a economisi dar, majoritatea dintre ei nu economisesc ci pierd in final.
E foarte simplu. Inchiriezi un referal pentru 20 de centi (de exemplu). Asta inseamna ca pentru 14 zile acest referal te va costa in jur de 10 centi, corect?
Deci il lasi, fiind platit, sa nu faca nimic timp de 14 zile si apoi iei unul nou gratuit sau il reciclezi?
Cu prima optiune, chiar daca nu platesti nimic pentru a avea acel referal reciclat, pierzi 10 centi.
Daca l-ai recicla de prima data vei pierde doar 8 centi s-ar fi 14 zile in care, cel mai probabil, noul utilizator va face niste clickuri pe reclame astfel, facandu-te sa castigi.
Observi diferenta? Gandeste-te.

Nu te holba si saliva la statisticile altor utilizatori.
Tu esti la fel de bun ca si ei.

Ai uneltele si trebuie sa le folsesti.
Referalii sunt persoane reale… activi, lenesi, dependenti de cafea si uneori urati.
Deci, iroseste putin mai mult timp. Vei lucra pentru un obiectiv mai bun: profitul tau.

Sper ca aceste sfaturi te vor lumina spre optimizarea managementului tau.
Castiguri faine!